tiistai 7. helmikuuta 2012

07022012

heipähei vaan taas!


tänään päästiin vihdoin ULOS! Pakkanen on siis laskenu, ei oo kun -5 astetta enää! Tänään on käyty Tapiolassa shoppailemassa kankaita ja ostinpa myös vaunuihin sellasen suojan, joka tosin on vähän kehno mun mielestä. Mut makso vaan 7e Stockmannilla (!) eli eipä se nyt mun budjettia onneksi kaada :) ja ehkä mä vielä siihen tykästyn! Jos en, niin ajattelin kokeilla ommella ite siihen jonkinlaisen virityksen... Mua niin korpee aina ku nään jossain sellasen vaunuttelijan jolla törröttää siitä vaunujen kuomusta ne maailmanlopun PYYKKIPOJAT, ja en haluu olla yks niistä mammoista :D anteeksi vaan niille, jotka tätä lukee ja kuuluu pyykkipoikaklaaniin, tämä on vaan mun mielipide, ja ihan pikkujuttuhan se on, mutta pistää mun silmään niin pahasti et haluun siihen jonkun muun systeemin. 


Jälleen kerrran tarttu matkaan myös pikkumiehelle vaatteita, mut annan itelleni sen anteeks, koska a.) melkeen kaikki mitä ostin oli ALEALE ja b.) ostin kokoa 68, ja niitä meillä ei vielä toistaseks oo ihan törkeitä määriä (toisinku 62-kokoa....huhhuh!)


Pitäis alkaa valmistautuu siihen vaatteiden läpikäymiseen. Päätin että sitku siirrytään kokoon 68cm, käyn KAIKKI pienet läpi, ja säästän vaan ihan lempparit ja sen verran mitä oikeesti tarvii, ja loput laitan joko huutikseen (jos jaksan) tai sit vien Fidalle. Kellarista löytyy kassikaupalla pieniä vaatteita, ja myös ihan käyttämättömiä, niin mauttomia, vaatteita joita on saatu sukulaisilta tms. lahjaksi... Ne lähtee suoraan lähetystorille, koska niitä en edes kehtaa myydä. Ärsyttää kun niitä on niin paljon, mut miten sitä sanois kiltisti sukulaisille et ostais vähän kivempia.. :D 


Onneks mun oma äiti on ihan samoilla linjoilla mun kanssa ja ostaa aina just niitä kivoja vaatteita, mitä oon itte katellu kans kaupoilla. Yleensä vielä soittaa mulle jostain henkkamaukasta ja kyselee oonko jo ostanu jotkut tietyt housut, mikä onkin ihan näppärää, koska muuten olis tullu aika monia vaatteita tuplasti kun meillä on niin sama maku. 




Asiasta taas seitsemänteen, torstaina on mammatreffit! Odotan niitä niin innolla, koska parit viime treffit ollaan missattu kun aina on joko pikkumies tai meikäläinen ollu kipeenä :/ oon saattanu pari kertaa aiemminkin ylistää, mutta mä en tiiä miten ihmeessä pärjäisin ilman armaita mammatovereita! Se vertaistuki on ihan mahtavaa! Me myös suunnitellaan nyt toukokuun lopulle viikonloppumiittiä, varataan muutama mökki ja lähetään mammailemaan yhessä :) saa nähdä millanen kaaos siellä vallitsee kun n.20 mammaa ja vauvat on samassa paikassa. Ihanaa et on jotain mitä odottaa! 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti