keskiviikko 1. helmikuuta 2012

0102012

Enpä oo pariin päivään jaksanutkaan kirjotella, ollaan nimittäin pojan kans molemmat oltu flunssan kourissa :( inhottavaa! Oon ite tottunu siihen et oon tosi usein kipee, mut tekee tosi pahaa kun pienellä on niin kova flunssa... Onneks ei oo kuume noussu pojalle, olisin varmaan ihan hajalla...! 



Täällä on siis päivät menny aika pitkälti pötkötellessä, mutta oon mä jotain saanu aikasekskin, nimittäin oon tehny pakastimeen pojalle soseet valmiiks :) muutama viikko ni ruvetaan maistelee herkkusoseita! 
Valmiina löytyy nyt siis porkkanaa, bataattia, maissia, parsakaalia ja kukkakaalia :) perunaa en tehny pakkaseen ku kuulemma menee  koostumus tosi rakeiseks pakastettaessa... 
Ja olinpa näppärä, pakastin kaikki soseet ensin jääpalamuotteihin ja siirsin niistä pakasterasioihin, nyt on siis valmiina näppärät annoskoot ja sitku alkaa mennä enempi kerralla ni voi yhdistellä makuja :) JEE. En malta odottaa et nään sen ilmeen ku maistellaan uusia ruokia :D 


Kohta päästään 3kk-neuvolaan, jännittää miten paljon on poitsulle tullu lisää painoa. Meillä on isännän kans vedonlyönti käynnissä, ite veikkailin 60cm ja 6kg, mies taas 58cm ja 6,5kg. Oon ihan varma et voitan ;) panoksena siis tiski- ja ruoanlaittovuoro huomenna. Tänään mennään ulos syömään, KAHDESTAAN ekaa kertaa vauvan syntymän jälkeen. Hui. Pienimies jää mun siskon, eli kummitustädin, hellään hoivaan tänne meille. Tosin jos pojalla nousee kuume (rokotteiden takia) ni ei kyllä varmasti lähetä! Mua vähän jännittää osaankohan ollenkaan nauttia siitä kahdenkeskeisestä ajasta mussukan kanssa kun pieni mussukka on kotona... Älkää siis käsittäkö väärin, oon mä ollu pojasta erossakin, siis käyny mm. kaupassa ja muualla ilman sitä, mut sillon se on aina ollu isin kanssa kotona. Eli nyt siis ekaa kertaa on oikeesti "hoidossa". Jännää...! 


Nyt me mennään pukemaan päälle, ja nokka kohti neuvolaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti