keskiviikko 25. tammikuuta 2012

karppausta ja kahvakuulailua?

Oon nyt ilmeisesti yli-innokas kirjottelee tänne tässä alussa :D nooo ei se mitään...


Oon jonkin aikaa nyt miettiny jos alkais karppaamaan. Jotenki tuntuu vaan masentavalta et pitää jättää pastat ja riisit ynnä muut, mut toisaalta, nehän on just sitä sontaa mistä saa turhia hiilareita. Toisaalta haluisin kyllä tiputtaa painoa jonkun verran ja myös olla vähän kiinteempi, raskaudesta jäi nimittäin muistoksi iki-ihana nahkareppu vyötärölle... 
Ei mulla sinänsä mitään hirveetä ylipainoa oo, haluisin 7-8kg tiputtaa ja saada itteni parempaan kuntoon. Aika on vaan vähän kortilla, koska oon tosi paljon yksin pojan kanssa. Vaunulenkit on jees, kävisin mielelläni vaikka joka päivä mut toi lumentulo on vähän sotkenu suunnitelmia, täälläpäin nimittäin ei kauheesti aura-auto vieraile, eli ulkona odottaa umpihanki...
Siks oon ajatellu tota ruokavalionmuutosta ja myös kahvakuulailua. Jospa kävisin ostamassa kahvakuulan (tietysti pienimmän näin alkuun :'D) ja ottaisin itteäni niskasta kiinni. Paljon näppärämpää yrittää nimittäin kotona jumppailla sillonku poika on päikkäreillä, kun yrittää repii aikaa että pääsis lähtemään salille...


Ainiin, yks hyvä hikijumppasysteemi multa löytyykin jo : tanssipeli Play Station kakkoselle! Ihan huikeeta diskojumputusta ja ylösalas hyppelyä. Jes! Täytyy vaan muistaa aina sulkea verhot ennenku ryhtyy "jumpalle", ei oo meinaan mitään kaunista katseltavaa, varsinki ku siinä tulee usein niin kuuma ettei kauheesti viitti vaatteita pitää päällä. Yhteisen hyvän vuoksi siis säästän naapuruston ihmiset siltä näyltä.


Se siitä taas. Aamen.

2 kommenttia:

  1. Mä oon nyt viikon verran karpannut, se on kyllä aika tuskasta esim. ravintoloissakin kun lista on täynnä kaiken maailman ihania pasta-annoksia ja mitään et voi ottaa :D Mutta mulla on kyllä paljon kevyempi ja terveempi olo jo nyt!

    VastaaPoista
  2. Ehkä mun pitää sanoo tolle miehelle et nyt alko meidän huushollissa karppaus. Ja kattelin just noita kahvakuulia, ja löysin sellasen sivun mistä saa edullisesti tilattua kotiovelle :) taidan laittaa tilauksen menemään...! Saa taas nähdä miten kauan terveellistä elämää kestää :'D

    VastaaPoista